Head of Business Applications
Binnen onze dynamische en snelgroeiende internationale organisatie zijn we op zoek naar een Head of Core Business Systems. Deze nieuwe sleutelpositie combineert zowel technische als strategische verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat onze bedrijfsprocessen optimaal worden ondersteund door de juiste systemen. Ben jij gedreven om een groeiende organisatie te professionaliseren en schuw je uitdagingen niet? Dan maken we graag kennis met jou!
Een van de grootste uitdagingen is de volwassenheid van onze systemen. We zijn dan ook op zoek naar een ondernemende geest, die aan de slag gaat en zorgt voor meer structuur, KPI's/SLA en processen. Je rapporteert aan de Chief Digital & IT, waar je naast deliverables ook budget verantwoordelijkheid hebt.
Jouw werkplek
Als Head of Core Business Systems ben je verantwoordelijk voor het beheren, en optimaliseren en innoveren van de kernsystemen binnen onze organisatie. Je speelt een cruciale rol in het koppelen van technologische oplossingen aan de operationele doelstellingen en strategieën van het bedrijf. Door bedrijfsapplicaties en -systemen effectief te beheren, verhoog je de productiviteit, stroomlijn je processen en faciliteer je data gestuurde besluitvorming.
In deze rol ontwikkel en implementeer je een visie en strategie voor de kernsystemen (ERP, HR, Finance en Facilitair), die aansluiten op de bedrijfsdoelstellingen. Jouw verantwoordelijkheid strekt zich uit over de end-to-end optimalisatie van bedrijfsprocessen, waarbij je processen en systemen naadloos laat samenwerken en zorgt voor een efficiënte werking van de organisatie.
Je werkt nauw samen met de business partners om hun uitdagingen en behoeften goed te begrijpen en je identificeert kansen om processen te verbeteren door middel van nieuwe of verbeterde systemen. Daarnaast zorg je ervoor dat deze veranderingen door de organisatie breed geaccepteerd worden door middel van effectieve communicatie en trainingen.
Als manager verantwoordelijke van de teams ERP (5 FTE) en HR/Finance (3 FTE) speel je een coachende rol, terwijl je ook zelf verantwoordelijkheid neemt voor implementaties en configuraties. Het ontwikkelen van jouw team en het oplossen van technische knelpunten geeft je energie.
Babilou Family Nederland is onderdeel van Babilou Family, wereldwijd de snelst groeiende kinderopvangorganisatie met locaties in 10 landen. In Nederland opereren wij onder de labels BLOS Kinderopvang, BijdeHandjes Christelijke Kinderopvang, Zein International Childcare en Zonnekinderen Kinderopvang.
Dit breng je mee:
- HBO-werk- en denkniveau, met een sterke analytische blik
- Ervaring met projectmatig werken en het structureren en optimaliseren van bedrijfsprocessen
- Gedegen kennis van compliance- en securityvraagstukken en hoe deze te integreren in bedrijfsprocessen
- Ervaring met AFAS is een pré
- Een meewerkende leiderschapsstijl, waarbij je energie haalt uit het coachen en ontwikkelen van je team
- Sterke communicatieve vaardigheden en in staat om veranderingen effectief te communiceren en te implementeren
- Een resultaatgerichte mindset en de drive om projecten tot een succesvol einde te brengen
Wij bieden jou:
- Een uitdagende en strategische rol in een snelgroeiende organisatie met momenteel 300 locaties in Nederland
- Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband voor 36 uur per week
- Salaris conform CAO Kinderopvang, schaal 13, afhankelijk van ervaring en vaardigheden
- Ruimte voor professionele en persoonlijke ontwikkeling
- 210 vakantie-uren (op basis van 36 uur)
- Een eindejaarsuitkering van 4% naast het reguliere vakantiegeld
- 12,5% korting en voorrang op onze kinderopvang
- Een collectieve zorgverzekering
- Volledige OV-reiskostenvergoeding of €0,23 per kilometer
- Flexibele werkuren en de mogelijkheid om deels vanuit huis te werken, met een thuiswerkvergoeding
- Een positieve en ambitieuze werkcultuur
- Goede koffie en een heerlijke lunch verzorgd door de Buurtboer
Geïnteresseerd?
Enthousiast geworden? Solliciteer dan nu! Heb je nog vragen? Stuur ons dan een e-mail via [email protected].