Medewerker HR Support
Welkom bij ons servicekantoor in Nieuwegein, een moderne werkplek met alle voorzieningen die je nodig hebt om jouw werk goed te kunnen doen. En laten we niet vergeten: heerlijke koffie en een voedzame lunch om je energie op peil te houden. Samen met drie geweldige collega's ben jij verantwoordelijk voor onze HR-administratie en het bieden van eerstelijnsondersteuning voor onze servicekantoren.
Jouw rol speelt zich af op de HR-afdeling, waar we hard werken om onze dienstverlening naar een hoger niveau te tillen en toekomstbestendig te maken. Als onderdeel van het HR-supportteam ben jij verantwoordelijk voor het beheren van de administratie rondom in-, door- en uitstroom van onze collega's, zowel op de servicekantoren als op onze locaties.
Om onze ambitieuze groeiplannen te realiseren, willen we ons team uitbreiden met een HR-supportmedewerker zoals jij. In deze rol zorg je voor een vlekkeloze en accurate administratie in AFAS. Je zorgt, samen met je leidinggevende, dat het personeelsdossier compleet is, zowel van collega’s die in dienst zijn als voor nieuwe instroom. Veel van onze communicatie verloopt via e-mail, waarbij je samen met je collega's zorgt voor een juiste opvolging, vragen beantwoordt en ervoor zorgt dat we allemaal op dezelfde lijn zitten.
Steeds meer collega's weten ons ook telefonisch te vinden. Hoe fijn is het dat jij hen kunt helpen bij het navigeren door onze systemen en antwoorden op hun vragen kunt vinden? Door het frequente contact met collega's ben jij snel in het signaleren van verbeterpunten. In ons team streven we voortdurend naar optimalisatie en automatisering van processen. We waarderen jouw proactieve houding en verwachten dat je actief meedenkt over digitalisering en verbeteringen.
Babilou Family is dé snelst groeiende kinderopvangorganisatie met locaties in 10 landen, waaronder in Nederland. Je kent ons van de labels BLOS, BijdeHandjes, Zein en Zonnekinderen. Samen dragen we bij aan een betere toekomst door kinderen met aandacht en zorg te helpen ontwikkelen.
Dit breng je mee:
- Fulltime beschikbaarheid en flexibel (36 uur);
- Een ster in administratie met minimaal twee jaar relevante werkervaring;
- Energiek, proactief en bekend met (proces)optimalisatie;
- Gewend om snel te schakelen in een digitale wereld;
- Enthousiast als het gaat om collega’s te woord staan en helpen te navigeren bij hun vragen;
- En natuurlijk integer, accuraat en gestructureerd gezien de documenten waarmee je werkt.
Wij bieden jou:
-
Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband voor 36 uur per week, 4x9 is een mogelijkheid;
-
Een salaris conform CAO kinderopvang, schaal 7 (max. € 3.895 op basis van 36 uur). We belonen je graag voor het talent wat jij meebrengt;
-
Een opleidingsbudget van €1500 en de mogelijkheid jezelf te blijven ontwikkelen via ons eigen e-learningplatform;
- 210 vakantie-uren (op basis van 36 uur);
- Een eindejaarsuitkering van 4% naast het reguliere vakantiegeld;
- 12,5% korting en voorrang op onze kinderopvang;
- Een collectieve zorgverzekering;
- Volledige OV-reiskostenvergoeding of €0,23 per kilometer[;
- Flexibele werkuren en de mogelijkheid om deels vanuit huis te werken, met een thuiswerkvergoeding;
- Een positieve en ambitieuze werkcultuur;
- Goede koffie en een heerlijke lunch verzorgd door de Buurtboer.
Geïnteresseerd?
Enthousiast geworden? Solliciteer dan nu! Heb je nog vragen? Stuur ons dan een e-mail via [email protected].